Universal      
Home Sitemap Contact
პროდუქცია
შოურუმი
პალეტების საზიდები
ურიკები
პალეტის სტელაჟები
სტელაჟი 1825
პალეტის შატლი
დრაივ ინ
M60 თაროები
RAP თაროები
განათების კოშკი
სატვირთელები
სასაწყობე მოწყობილობები
დოკ ლეველერი
შელტერი
ამწევი მოწყობილობები
სასწორები
სამუშაო პლატფორმები
სფერული სარკეები
რკინის კარადები
გადასაადგილებელი მოწყ.
ტრანსპორტი
ხალიჩა
იჯარა
ამწე კალათა
სატვირთელი
ჰიდრავლიკური ინსტრუმენტი
დომკრატი
სასწორი
გადასაგორებელი
ამწევი მოწყობილობები
დასუფთავება
ტრანსპორტირება
ნახმარი ტექნიკა
Jungheinrich საქართველოში
Combilift საქართველოში
Haulotte საქართველოში
Moffet საქართველოში
სატვირთელის მოწყობილობები
ნახმარი ტექნიკა
სატვირთელები
JUNGHEINRICH
დიზელი
ელექტრო
COMBILIFT
ავზები
ინტრალოჯისტიკა
სტელაჟები
JUNGHEINRICH
HAULOTTE
BRAVI
COMBILIFT
HOERMANN
ჩანგლიანი სატვირთელი
საწყობის სპეციალური სატვირთელი
შტაბელერი
პალეტის საზიდები
დოკი
საზიდი მოწყობილობები
ამწევი მოწყობილობები
სასწორები
ტრანსპორტი
სწრაფი კარები
ყუთები
სატვირთელის მოწყობილობები
მშენებლობა
სამუშაო პლატფორმები
პალეტების სპეცილური საზიდი
გარაჟის კარები
ბადეები
დრენაჟი
ინდუსტრიული იატაკი
შენობები
ნახევრად სფერული ანგარები
სათბურები
რკინის ჩარჩო
შენობები სტელაჟებისაგან
მონტაჟი
ანგარი
ანგარი
დათბუნება
ვარიანტები
ავტოპარკინგი
ისტორია
Sanpark ვარიანტები
პარკინგის უსაფრთხოება
ELKA შლაგბაუმი
სფერული სარკეები
პროტექტორები
ტელფერები
SWF ტელფერები
ხიდურა ამწე
აქსესუარები
კონვეირი
სისტემური კონვეერები
ტელესკოპური კონვეირი
ლენტური კონვეირი
როლლერ კონვეირი
შეფუთვა
შესაფუთი ლენტი
შესაფუთი ინსტრუმენტი
აქსესუარები
პალეტის შეფუთვა
კონვეირები
ყუთების ფორმატორები
პალეტები
დასუფთავება
DULEVO
ORWAK
მექანიკური ცოცხი
ოფისის აღჭურვა
ბაინდერების თარო
კარადები პერსონალისათვის
აქსესუარები
სატვირთელის მოწყობილობები
საბურავები
საბურავი Marangoni
საბურავი Continental
ბორბალი PU
აკუმლიატორები
Enersys-Hawker
Enersys-Energia
Smart Blinky Pro
აქსესუარები
აღდგენა
სერვისი
Hoermann გარაჟის კარი
Hoerman ის აქსესუარები
არქიტექტურა & დიზაინი
მონტაჟი
SALE- უძრავი ქონება
ინფო
სიახლე
პროექტები
 
Myrents.ge
 
IPAF member
 

IPAF approved training center



დიზელი, ბენზინი თუ გაზი?

გადაწყვეტილების მისაღებად იფიქრეთ თქვენს ფინანსებზე, დიზელის ფასი დღეს საქართველოში უფრო მაღალია ვიდრე რეგულარი ბენზინის, ამიტომაც იმედი დიზელის ძრავის გამოყენების შესაძლო ეკონომიაზე  გრძელვადიან მონაკვეთში  საწვავის ფასების გამო არარეალურია. ასევე გასათვალისწინებელია ისიც რომ, ბენზინის ძრავასთან შედარებით დიზელის ძრავიანი სატვირთელები უფრო ძვირია (ეს გამომდინარეობს კონსტრუქციული პირობებისაგან-მაღალი წნევის პომპა, თერმოდინამიური ციკლი და ძრავის კონსტრუქცია)

ეკოლოგიის თვალსაზრისით და  სტატისტიკური მონაცემებით  ბენზინის ძრავი გამოყოფს 214გ/კგ ნახშირორჟანგს ხოლო დიზელის 169/გ/კგ-ზე  აქედან გამომდინარე თანმიმდევრობით ეკოლოგიურად შედარებით სუფთაა  ბენზინის თხევადი გაზი. ( სასურველია მაღალი ხარისხის) დიზელის  საწვავი, შემდგომ კი ბენზინის ძრავი. კონკურენტგარეშეა ელექტროძრავიანი სატვირთელები.

თხევადი გაზის მოწყობილობა შესაძლებელია მხოლოდ ბენზინის ძრავებზე, იგი 10 ჯერ უფრო ეკოლოგიურია ვიდრე ბენზინი (* თხევადი გაზის გამოყენებისას გასათვალისწინებელია მისი ხარისხი, ვინაიდან უხარისხო გაზი დროთა განმავლობაში იწვევს გაზის რედუქტორის კედლებზე გაზის მეორადი პროდუქტების დალექვას- რაც იწვევს ამ რედუქტორის სერვისს-გარეცხვას)

გასათვალისწინებელია ისიც რომ,  თხევადი გაზი უფრო იაფია ვიდრე ბენზინი, ხოლო თხევადი გაზის ავზის ერთი დატვირთვა საშუალოდ 3,5 საათი ინტენსური მუშაობის ტოლფასია)

დიზელის ძრავი ბევრად უფრო ხმაურიანია ვიდრე ბენზინის, ასევე მეტი ვიბრაცია გააჩნია და მისი დაქოქვა ზამთრის პერიოდში შედარებით პრობლემატიურია.  ეს გამოწვეულია სხვადასხვა ტიპის თერმოდინამიური პროცესებით ძრავის ცილინდრებში, დიზელის შემთხვევაში ეს არის შემდეგნაირად: ჰაერის დაწნეხვა ცილინდრში,საწვავის შეფრქვევა, ნარევის გახურება, გაფართოება,   ბენზინის ძრავში  ჰაერისა და საწვავის ნარევის ერთდროული შესრუტვა (შეფრქვევა) ცილინდრში, ნაპერწკლის მეშვეობით ნარევის აალება (აფეთქება), გაფართოება.

დიზელის ძრავი თავისი ტექნიკური მოცემულობით (დაბალი ბრუნის რაოდენობაზე მაღალი ამძრავი მომენტი) უფრო გამოსადეგია ინტენსიური მრავალსაათიანი დატვირთვისას, როდესაც ნაკლები ბრუნი მეტი ამძრავი მომენტით მეტად   გადასცემს ძრავის ძალას სატვირთელს ტვირთის გადასაადგილებლად მოკლე დისტანციებზე.

გადაწყვეტილების მიღებისას უნდა გაითვალისწინოთ რომ, დიზელის ძრავის სამუშაო სიცოცხლე  რემონტამდე მეტია ვიდრე ბენზინის ( ვთქვათ თუ ბენზინის ძრავისათვის 2500 საათი ინტენსიური მუშაობისას  დიზელისათვის ასეთი დადგება 3500 საათისას.* საათების მოცულობა პირობითია და დამოკიდებულია ექსპლოატაციის პირობებზე, სერვისზე და დროის მონაკვეთზე)

აქედან გამომდინარე მეორადი ღირებულება დიზელის ძრავიან სატვირთელზე (ექსპლოატაციის ერთნაირ საათებისას და პირობებისას) შესაძლოა იყოს უფრო მაღალი.ეს შეფარდება მეტწილად გამოწვეულია ისევ ძრავის ბრუნების შედარებასთან ამძრავ მომენტთან. ბენზინის ძრავის კონსტრუქციიდან გამომდინარე მას მეტი ბრუნი სჭირდება იგივე ძალის მისაღებად ვიდრე დიზელისას, რაც მექანიკური ნაწილების მეტ ცვეთას იწვევს. (პირობითად დიზელის ძრავს სჭირდება 3000 ბრუნი 100 ცხენის ძალის მისაღებად ხოლო ბენზინის ძრავს 5000 ბრუნი იგივე 100 ცხენის ძალის მისაღებად).

დიზელის ძრავის მომსახურების ღირებულება შესაძლოა იყოს უფრო მაღალი ვიდრე ბენზინისა გამომდინარე ძრავის კონსტრუქციიდან , ასევე გამოყენებული საწვავისაგან, (უმეტესად ეს შეეხება არახარისხიანი საწვავის გამოყენებას, რის გამოც იზრდება ხარჯი და მოკლდება ინტერვალი საწვავის ფილტრების გამოცვლაზე. საწვავის ხარისხი ასევე ზეგავლენას ახდენს შემფრქვევი სისტემის პარაფინიზაციაზე და ახდენს ზეგავლენას მაღალი წნევის პომპაზე)  

ყველა შემთხვევაში გამოიყენეთ მხოლოდ მაღალი ხარისხის საწვავი და საპოხი მასალები.


INFO

For sale
Jungheinrich forklifts

სკოლა 

lifting safety school

აკუმლატორების რეგენერაცია

Battery regeneration


Hoerman-ის გარაჟის კარებები - სალიკვიდაციო ფასებით! იჩქარეთ!!! დაგვიკავშირდით!!!
მონტაჟი შეთანხმებით!

Hoermann

ანგარების მშენებლობა - სწრაფად და ხარისხიანად!

Hangar building

სამონტაჟო პლატფორმების იჯარა!

Scissor lifts for rent

ავტოპარკინგის განსაკუთრებული შესაძლებლობები!

Click


 

call +995595155251

 
Dealer Contact
 
 

 Jungheinrich AG

 
Profishop
 
Haulotte More then Lifting
 

Hoermann industrial doors

 
Combilift
 

Packing solutions

 
Batteries
 
SWF Krantechnik GmbH
 
Wimo hebetechnik
 
Barrier
 
Sanpark.eu
 
 

Dulevo

 
Emiliana Serbatoi

Created By: Pro-Service Copyright © Universal Intralogistics. All Rights Reserved